Ask about this item

Lot 266

Baruch Agadati – "Oman HaRikud Ha'Ivri" – Tel-Aviv, 1925 – Copy of a Limited Edition of 100 Copies

The description and condition report appear below in Hebrew. For information in English, please contact us at office@kedemltd.com.

ברוך אגדתי, אמן הרקוד העברי. תל-אביב: הוצאת "הדים", תרפ"ה [1925].
ספר מהודר, מודפס על נייר עבה איכותי, המוקדש לעבודתו של הרקדן, הצייר והקולנוען ברוך אגדתי. בספר שלושים ושניים תצלומי רפרודוקציה ("הקלישאות של התצלומים בידי א. סוסקין"), מרביתם ציורים ותמונות של אגדתי במופעיו (בין האמנים: ראובן רובין, פנחס ליטבינובסקי, בוריס אהרונסון ואחרים). הרפרודוקציות מלוות שלוש מסות, כתובות באותיות סת"ם ומודפסות בשלושה צבעים, אודות המחול של אגדתי: "הרקוד והרקד (לפרצופו האמנותי של ב. אגדתי)" מאת אשר ברש; "אמנותו של ברוך אגדתי" מאת יצחק כ"ץ; ו-"רקודיו של אגדתי" מאת מנשה רבינוביץ [רבינא].
עותק מתוך מהדורה בת 100 עותקים (אינו ממוספר). כרוך בכריכה אמנותית שנעשתה בסטודיו של אלחנן חפץ, עם הטבעה מוזהבת ("הרקוד העברי, ברוך אגדתי"; ההזהבה דהויה ברובה), משובצת לוחית עם הדפס מעשה ידי פנחס ליטבינובסקי.
[3], כג, [1] עמ' + לב רפרודוקציות (מודבקות על עמודים חלקים; אחת מהן מנותקת). 33 ס"מ. מצב טוב-בינוני. כתמים (בחלק מהדפים כתמים רבים). פגמים ובלאי בכריכה. קילופים ופגמים בלוחית ההדפס ובהזהבה שעל הכריכה (מרבית ההזהבה דהויה).