Ask about this item

Lot 53

Collection of Sets of Five Books of the Torah and Machzorim

The description and condition report appear below in Hebrew. For information in English, please contact us at office@kedemltd.com
אוסף של סטים וחלקים מסטים של חמשה חומשי תורה ומחזורים:
* מחזור עם כוונת הפייטן, כמנהג אשכנז, ליום ראשון של ראש השנה, מעריב ושחרית ליום כפור, פסח ושבועות. אמשטרדם, [תקכ"ח 1768]. ארבעה כרכים.
* ספר דברי הברית, חמשה חומשי תורה עם ציון המצות על פי הרמב"ם, עם ההפטרות וסדר התפלות, ועם תרגום להולנדית, חלק בראשית וחלק ויקרא. אמשטרדם, תר"א-[תר"ג] 1841-1842. שני כרכים. כרך בראשית לא נרשם במפעל הביבליוגרפיה ואינו מופיע בקטלוג הספריה הלאומית.
* ספר תורת אלהים, חמשה חומשי תורה, עם ההפטרות וסדר התפלות, ועם תרגום להולנדית, חלקים בראשית, ויקרא ודברים. אמשטרדם, תר"ב 1842. שלושה כרכים.
* ספר תורת אלהים, חמשה חומשי תורה, עם ההפטרות וסדר התפלות, ועם תרגום להולנדית, חלקים שמות ובמדבר. אמשטרדם, [תרי"ח-תרי"ט] 1858-1859. שני כרכים.
* ספר תורת אלהים, חמשה חומשי תורה, עם ההפטרות וסדר התפלות, ועם תרגום להולנדית, חלקים שמות, ויקרא ודברים. אמשטרדם, [תרל"א-תרל"ב] 1871-1872. שלושה כרכים.
* חמשה חומשי תורה, עם תרגום להולנדית, סדר ההפטרות וסידור תפילה לשבתות. אמשטרדם, [תרס"ג-תרסד] 1903-[1904]. סט בחמישה כרכים. כרך דברים לא נרשם במפעל הביבליוגרפיה.
19 כרכים. גודל ומצב משתנים. הספרים לא נבדקו בידינו לעומק והם נמכרים כמות שהם.